Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J67a52r67o72m48í40r 70P14e54t52ř95í82k 6604861749748

Karma R^

+1/0
18.8.2014 22:47

V42l71a82d92i12s86l54a10v 58S20v81o97b10o75d57a 7540965485119

Koilk má Stalin na svědomí mrtvých, a kolik Bandera? Kdo je z nich větší zločinec?8-o

0/0
18.8.2014 21:14
Foto

J83i39ř98í 15Š26a98f70r24á57n10e38k 2204155826

Asi Bandera. Toho oslavují ještě dnes.:-) Stalina nikdo neoslavuje. Nebo u vás doma na něho ještě držíte?

+2/0
18.8.2014 22:31

J72a86n 90Š65v90a64d35l79e84n79k45a 9524269130

Stalina oslavují v Rusku.

0/0
18.8.2014 22:36

J94a42n 23Š84v60a21d26l29e44n33k80a 9194729860

Jenom podotýkám, že Stalinův SSSR byl opravdu ekvivalentem Hitlerovy Říše. Na územích, které byly k SSSR připojeny přímo, Stalin prováděl genocidu srovnatelnou s tou nacistickou - vyvraždění polských důstojníků v Katyni, genocida na Ukrajině a v Pobaltí. Stalin byl veden velmi podobnou rasovou teorií jako Hitler, v ruském případě se jednalo o nadřazený ruský národ. Uplatňoval stejnou teorii životního prostoru (nedávno mě šokovala jedna etnická Ruska z Estonska, potomek těch Rusů, které v porobeném Estonsku usadil Stalin, když Stalina obhajovala s tím, že "velký národ se přece potřebuje rozšiřovat"), akorát, že tu válku vyhrál, takže ji mohl dotáhnout mnohem dále než Hitler ve střední Evropě. Pro Hitlera bylo okrajovým územím Pobaltí či Ukrajina, pro Stalina Československo. Proto u nás Stalin nebyl tak krutý jako v Pobaltí, ale v Pobaltí byl zrovna tak krutý jako Hitler u nás. V Pobaltí bylo plno Lidic a Ležáků ještě dlouho po válce. Proto jsme se my spojili proti Hitlerovi se Stalinem a proto se mnozí v Pobaltí a na Ukrajině spojili proti Stalinovi s Hitlerem. Stalin možná pomohl porazit Hitlerovu Říši, ale byl by velmi brzy rozpoutal třetí světovou útokem na západní Evropu. Již se k tomu chystal, ale nakonec se nechal odradit americkým jaderným arzenálem. Tolik k tomu SSSR a jeho "hodnotám, které jsou nyní pošlapávány".

Co se týče problému na Ukrajině, nebýt Putinovy materiální i lidské podpory místních fašistů, žádná občanská válka v Donbasu nebyla. V samotné Moskvě už nacionální šovinismus dosáhl takové úrovně, že se zdejší diktatura dá klidně označit za nacionálněsocialistickou. To Putin to dělá, nikoli "pokrytecký Západ".

+2/−2
18.8.2014 19:45
Foto

J48i82ř59í 48Š67a49f98r46á47n48e24k 2744245916

Pokud si dobře pamatuji, sovětští komunisté se od Stalinova režimu distancovali v padesátých letech minulého století, tedy již před 60 lety. Genocida domorodců na obou ametických kontinentech a obchod z černými otroky patří také do historie lidské rasy. Rusko má svá specifika a tradice, jakož i své představy o organizaci a řízení společnosti, nicméně v žádném případě se dnes nejedná o žádnou "Říši zla". To, co si ještě zažijeme s Ukrajinou a s její takzvanou elitou, bude pro lidstvo další velké poučení. Zaplať bůh za klidný, uvažlivý a současně odvážný postoj Ruska v nastalé situaci - je v tom, moudrost, kulturnost, tolerance i civilizační zralost, jakých západní demokraté nejsou schopní.

+4/−2
18.8.2014 20:22

J72a18n 49Š90v28a85d44l22e56n22k16a 9204499590

Také píšu o Stalinově SSSR - Stalin se choval úplně stejně jako Hitler, takže to rovnítko je na místě. A jestli za "moudrost, kulturnost a toleranci" považujete podporu separatistů na Ukrajině jak dodávkami zbraní, tak i dodávkami lidí, tak máte o těchto pojmech opravdu zvláštní představu.

+2/−3
18.8.2014 20:43
Foto

J11i39ř53í 73Š44a89f56r13á70n71e64k 2764295456

Ano. Jednoznačně stojím proti nacistické chuntě v Kyjevě. Vám se na tom snad něco nelíbí? Proč? To už jste tak otupělý, že nevidíte zvěrstva vrahů z pravého sektoru. Hm, tak to vás dostali. :-/

+4/0
18.8.2014 21:17

J92a54n 44Š61v73a78d79l30e58n65k26a 9984789970

Ach tak, teď jste se docela pěkně odkopal. "Nacistická chunta v Kyjevě" ;-D. Takže ne vyvážený článek, nýbrž obyčejná proputinovská propaganda. Píšete o zvěrstvech Pravého sektoru, ale že váš milovaný Putin jiná zvěrstva přímo vyvolal, to vám nevadí, dokonce to považujete za " moudrost, kulturnost, toleranci i civilizační zralost, jakých západní demokraté nejsou schopní".

0/−3
18.8.2014 21:39
Foto

J91i40ř62í 32Š37a51f34r40á38n73e24k 2224625286

Proč bych se měl odkopávat? Co to to tady melete za hadry? Putin není můj milovaný. Jenom mi to normálně uvažuje a vidím, co vidím, slepoune. :-)

+3/0
18.8.2014 22:33

J44a15n 10Š71v81a73d49l90e44n85k73a 9564159660

Normálně vám to neuvažuje, když jste schopen napsat takovou blbost, jako že se Putin chová moudře, kulturně a uvážlivě. Probuďte se proboha, vždyť už i povstalci přiznávají, že se jim od Ruska dostává vojenských posil. Tak kde je ta uvážlivost? Jestli náhodou nejste ten "slepoun" vy...

0/−3
18.8.2014 22:35
Foto

J77i79ř93í 63Š69a96f47r53á71n85e77k 2374155406

Neoslavují. Leda v nějakých skupinkách pamětníků. Jde jen o jakýsi sentiment. Oficiálně je to vyloučené. Bude muset uplynout dlouhý čas. Pak se bude v učebnicích o Stalinoví psát jako se  dnes píše třeba o Xerxesovi, Džingischánovi nebo Napoleonovi. Ale to se už nad tím my rozčilovat a hádat nebudeme.

+1/0
18.8.2014 23:13
Foto

J31i17ř19í 49Š48a51f56r43á52n62e80k 2434925916

Určitě nejsem slepoun. Zato vy jste zřejmě potencionální masový vrah, který se raduje z každého mrtvého Rusa. Zřejmě neuznáváte důležité hodnoty a diskuse na netu berete jako sport typu kdo z koho. Mrtvolám tedy zdar, pane Švadlenko,

+2/0
18.8.2014 23:17
Foto

J67i80ř58í 86Š60a88f54r64á27n19e55k 2834485506

Takže pomoc z Ruska byste zakázal. Zejména košile a ponožky. A etnické Rusi byste převychoval na nacionalistické Ukrajince a když nebudou chtít pozabíjel. Dobrá virtuální zábavička, viďte, milý pane?

+2/0
18.8.2014 23:22
Foto

J50i40ř74í 43Š29a77f14r65á58n68e25k 2824595676

Díky za ucleno přednášku. Dost toho znáte. Studujte dál.:-)

0/0
18.8.2014 22:51

J39o55s22e23f 62S93l90a90v52í84č44e46k 4583726296583

Karma sem, karma tam. Každý kdo chce bojovat proti Rusku je demokrat a tím náš přítel.

+1/0
18.8.2014 18:29
Foto

J59i92ř85í 38Š34a96f77r41á91n52e61k 2924465396

Těžko dnes už jinde najdu kvalitnější názor. Hle, promluvil Čech - hrdina.Rv

0/0
18.8.2014 21:32

J19a55n 33C94h94r11á36s95t26e19k 7946371272213

Myslím si, že pan Slavíček to myslel jako břitkou ironii ...

+1/0
18.8.2014 22:04
Foto

J49i38ř85í 61Š80a23f31r66á20n39e19k 2784615356

Myslíte? :-/

0/0
18.8.2014 22:35

P83e38t96r 22K59u60č41e82r53a 4224437202129

Na Ukrajine prevladaji ruzne pohledy na kontroverzni osobnosti a stale jsou otevreni prehmatum. Kdezto v rusku, ta oficialni statni politika, dejme tomu v nazoru prave na Banderu, prilis prostoru momentalne nedava. Jsem presvetsen, ze Bandera v Ukrajinskych elitach, mimo dejme tomu urcite historicke fajnsmekry a politiky prilis nefiguruje.

+1/0
18.8.2014 18:16

J36a96n 90Š37v96a11d61l31e96n24k44a 9804969100

Autor ještě mohl připomenout, že mezi velmi populární osobnosti v Rusku patří masoví vrazi Stalin i Lenin.

+1/−2
18.8.2014 19:46
Foto

J32i93ř52í 81Š73a44f26r65á16n39e43k 2124425816

Ti pánové nepatří mezi populární osobnosti, nýbrž mezi historické osobnosti. Rusko bere svou historii takovou, jaká byla. Prožívali ji ve zlém i v dobrém stamilióny předků, To bychom si my mohli připomínat vyvraždění Vrbovců a Slavníkovců rodem Přemyslovců a chodit pak všichni kanálama. Tyto argumenty jsou prostě zavádějící a odvádějí pozornost od řešení aktuálních problémů. Nicméně znalost historie je velkým znakem každé zralé osobnosti.

+4/−1
18.8.2014 20:27

J51a26n 36Š10v48a39d76l53e76n28k16a 9524639440

Ti pánové patří mezi populární osobnosti. Leninovy pomníky stále stojí, Stalinovy zločiny jsou relativizovány a tento masový vrah je vydáván za "efektivního manažera". Představte si, že by něco podobného zkusili v Německu... Ostatně, Putin rozpad SSSR považuje za "největší geopolitickou katastrofu 20. století", což se týká i nás, protože i nás SSSR, což dozajista byla "říše zla", ovládal.

+2/−3
18.8.2014 20:46
Foto

J55i41ř95í 59Š37a62f27r48á71n24e42k 2874185836

Á bourák pomníků promluvil. Co je vám, člověče, do toho, co si který národ dělá s svými pomníky? V USA dne stojí Lenin nebo Stalin skoro u každé hospody. Navíc, objektivně má kult osobnosti Stalin oproti osvícenci 8-oHitlerovi navrch, prostě proto, že ho porazil a vyhnal ze své země. Myslíte, že to neměl dělat, zločinec jeden?!

+3/0
18.8.2014 22:40

J25a26n 92Š80v44a55d91l63e22n11k98a 9544839940

Mimochodem, Stalin v Rusku málem vyhrál anketu o největšího Rusa. Představte si, co by se stalo, kdyby se něco podobného přihodilo v Německu a málem tu anketu vyhrál Hitler. Také historická osobnost. Podle vaší logiky by to asi nevadilo, protože jinak by nám také mohl někdo připomínat vyvraždění Vršovců... (pak mi ale není jasné, proč vám vadí to vyzdvihování Waffen SS v Pobaltí - nejste příliš konzistentní)

+1/−4
18.8.2014 20:48
Foto

J92i13ř51í 95Š89a48f47r98á86n78e66k 2864505556

To v Česku zas vyhrál Jára da Zimmerman. V cizině asi taky kroutí hlavama. My ale víme své. Jak si v Rusku stojí gruzín Stalin, je zase věcí Rusů. Asi vědí víc, než my. Možná je to důsledek strachu z chování okolního světa vůči Rusku. Co my víme.8-o

+3/0
18.8.2014 21:22

J66a98n 47Š30v89a15d38l43e39n96k68a 9474279620

Právě, že to o lecčems svědčí. Jára Cimrman nebyl masový vrah, ekvivalent Hitlera. Vidíte ten rozdíl, nebo zase budete kličkovat? Víte, měl jsem pocit, že jste se snažil o vyvážený článek, ale v diskuzi jste to zazdil - obyčejná, trochu zastřená proputinovská propaganda.

0/−2
18.8.2014 21:35
Foto

J59i61ř13í 45Š98a14f47r72á69n58e92k 2254795726

Jára Zimmerman byl, jak známo, průkopník a dobrej úplně ve všem. Temné stránky jeho života nám Svěrák se Smoljakem prostě zatajili. Nedělejme si iluze.

0/0
18.8.2014 22:43

J30a13n 41Š95v55a14d83l55e24n57k98a 9274959550

A propos, budu vás parafrázovat... Jak si v Estonsku stojí estonské Waffen SS, je zase věcí Estonců. Asi vědí víc, než my. Možná je to důsledek strachu z chování Ruska. Co my víme.

Souhlasíte?

0/0
18.8.2014 21:52
Foto

J81i60ř89í 60Š15a17f11r27á41n48e33k 2904935626

Ano. Souhlasím. Strach je "nejlepší rádce". Jste filuta. Rozdíl je jen v tom, že Ruská vláda odsuzuje stalinismus i nacisnus, Estonská oslavuje nacismus a odsuzuje stalinismus, který projektuje na dnešní Rusko. V Estonské vládě asi sedí čtyřkaři a propadlíci, prostě popletové. Nedivím se, že mají vaše sympatie. To :-Pjen taková úvaha na okraj...

+1/0
18.8.2014 22:49
Foto

J62o47s26e52f 41K68o84u46b81a 8881730963591

R^R^R^Karma.

+3/−1
18.8.2014 18:10

J27a64n 57C40h25r58á33s24t70e40k 7966681962223

Zajímavý a dobře napsaný článek!

Zasloužená karma.R^

+2/−2
18.8.2014 18:04

O39l51g36a 88P53a86v52l16í89k66o15v64á 6424178657182

Pošlete, prosím, váš článek do redakcí různých novin a časopisů, třeba se někdo odváží ho zveřejnit

+3/−1
18.8.2014 17:50
Foto

J58a90r29o69m29í38r 66P51e73t72ř38í15k 6324321669288

Neodváží.

Naši novináři musí psát podle zadání západního mainstreamu, jinak by se pro svoje zaměstnavatele stali přebytečnými.

+1/0
18.8.2014 22:52

P27e97t54r 49V22y90t61i66s17k90a 4742139531726

R^karma

+3/−3
18.8.2014 17:36



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.