Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J58i51ř43í 71Š89a18f18r89á52n86e82k 2724705856

Jistota v předsíni pekla - slovenský dabing

https://www.youtube.com/watch?v=jnZKtRejmSA&feature=share

+1/0
15.8.2014 5:43
Foto

J21i27ř90í 64Š45a35f85r82á91n53e25k 2704785376

Sergej V. Lavrov, ministr zahraničních věcí Ruské federace, na besedě s novináři 12.8., cituji: "Západní média začínají, i když neochotně, dostatečně informovat o hrůzných událostech, se kterými se potýká civilní obyvatelstvo na východní Ukrajině. Je to velmi, velmi smutný obraz: tisíce mrtvých a raněných, žádná elektřina, žádná pitná voda, nefungují nemocnice, pečovatelské domy a další sociální infrastruktura. Tak tedy pozdě, ale přesto vychází pravda najevo a začínají o ní mluvit i ti, kteří ktomu, co se tam skutečně děje, mlčeli. Poděkování patří ruským novinářům za jejich velký přínos k tomu, že tato pravda konečně hlasitě zazněla z různých novinových stránek, obrazovek TV a mezinárodních organizací."

Komentuji: No jo, když nám tady zakázali říkat pravdu a sami lhali, tak to máte pak těžký, Sergeji Viktoroviči.

+1/0
13.8.2014 8:39

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Z38d37e14n13a 23K36o33č95í 6865508481106

takže ona je to navíc ještě všechno ověřená pravda, co napsal 8-o?!!

+1/0
12.8.2014 14:00

R70a19d64o70v79a34n 29F57r58n28k98a 8251708438357

https://www.youtube.com/watch?v=fRJvUFChHKc

+1/0
12.8.2014 7:01
Foto

Z14d35e71n91a 62K78o79č84í 6495738551496

R^!!R^

0/0
12.8.2014 21:10

A74l98e70š 77M90o92r36b69i24c13e67r 2339672225601

Zajímavé jak často se u oděských událostí zapomíná, kdo to celé vyprovokoval - byli to proruští, kdo nejdřív zaútočil na pokojnou demonstraci stoupenců jednotné Ukrajiny, konanou před fotbalovým zápasem Oděsa vs. Charkov --- zastřelili 4 lidi a několik desítek dalších postřelili nebo zmlátili do bezvědomí.

Což samozřejmě neomlouvá pozdější peklo v Domě odborů. Nicméně to pomůže pochopit, proč byli někteří z útočníků tak bestiální - chtěli prostě pomstu, krev za krev.

A alkohol na tom měl určitě taky podíl.

+1/−3
12.8.2014 2:11
Foto

J38i23ř66í 70Š77a18f10r60á13n33e70k 2684255316

Takže jsme to vysvětlili, kluky napomenuli a jde se na pivko?

+2/0
12.8.2014 3:35

A44l19e31š 15M34o58r78b67i35c71e55r 2559402665791

Milá holubičko, napsal jsem snad něco takového???

Ne.

Jen tím trochu pokulhává to vaše srovnání s Hutou Pieniackou.

Navíc Dům odborů nebyl zapálen zvenčí molotovými koktejly, jak tvrdíte - požár vznikl uvnitř.

Taky je třeba si uvědomit, že útočníci byli ruskojazyční, stejně jako oběti --- stejně jako je ruskojazyčný i velitel "protiteroristické operace" Porošenko...

---------------------------------

0/−1
12.8.2014 6:24
Foto

J66i59ř41í 33Š64a22f23r71á65n54e87k 2704745986

Osobně jsem tam nebyl. Máte tedy lepší informace. Ty technické detaily, a přimyšlená fakta jsou velmi důležité. Lidské životy už méně. Jste jasný agent.

+1/−3
12.8.2014 6:32

A19l74e71š 91M59o92r96b43i74c88e54r 2349652665211

Ne, lidské životy nejsou nedůležité - nikdy nejsou nedůležité.

A že jsem "agent"? --- výplod vašeho mozku, nic víc panáčku.

+1/−2
12.8.2014 6:41
Foto

J40i20ř38í 43Š11a71f10r15á55n11e58k 2784635436

Tedy jste exorcista a tímto se vám klaním, pimprlíku. :-)

+1/−3
12.8.2014 6:53

A44l58e58š 68M91o62r79b94i62c42e32r 2149762145161

Zase vedle. Jsem běžný občan tohoto státu, v Rusku jsem byl naposledy obchodně někdy v roce 2002 nebo 2003...

Jen si uvědomte způsob vaší argumentace - napíšu, jak to celé začalo (zabíjením a mrzačením pro-ukrajinských), a že to samozřejmě neomlouvá to, co se pak dělo na Kulikově poli..... - a co mi na to odpovíte? Že tvrdím, že na lidských životech nezáleží a že jsem "agent". Vždyť je to směšné...

---------- http://napaki.livejournal.com/100072.html -------------- vynikající fotoreportáž přímo z Oděsy, snad vám pomůže..............

+1/−1
12.8.2014 7:11
Foto

J67i96ř10í 82Š60a37f21r86á97n74e92k 2624725226

Dobře, agent nejste. Ale něco u vás není v pořádku. Asi jste Slavníkovec, kterého Přemyslovci přehlédli. :-)

+1/−1
12.8.2014 9:01

A22l95e59š 62M83o26r29b61i71c84e71r 2589962875331

Tak dobře, je třeba mě eliminovat, přiznám se tedy - skutečně jsem agent. Ale nejsem jen tak ledasjaký agent, tím jste mě hluboce urazil. Jsem zvláštní agent. ;-)

0/−1
12.8.2014 9:47

M65a95r64t42i17n 54S28v97o51b51o55d45a 7829647152285

http://www.seznam.name/rss-clanek-13095983/2014-08-11/new-york-times-discovers-kiev-s-neo-nazis-at-war-in-eastern-ukraine.html

+1/0
12.8.2014 13:05
Foto

Z50d66e98n12a 78K47o87č56í 6515448811356

;-D  A vaši verzi jste vyčetl kde ;-D?

+2/−2
12.8.2014 6:52
Foto

J51i85ř72í 13Š55a89f43r42á84n17e54k 2244705536

Nejde o moji verzi, paní Zdeno. Píši pravdu.

+1/−2
12.8.2014 6:57
Foto

Z13d27e11n60a 23K43o30č27í 6725558271496

Neútočím na vás, protože moje informace od Ukrajinců jsou dost podobné těm vašim.R^!! 

Ono to vlákno asi trochu mate. Spíš by mě zajímalo, kde to vyčetl pan Morbicer. ;-)

+1/0
12.8.2014 9:40
Foto

J44i18ř53í 29Š59a81f13r41á35n47e95k 2654125506

Vypadá to že pan Morbicer získal svoji verzi z nějakého letáku buď na ukrajinském nebo americkém velvyslanectví. I když... podobné nápady vznikají i v pivních diskusích, kdy se z lidí stávají vševědi. ;-O

+1/0
12.8.2014 9:58

A79l97e72š 35M95o54r98b61i46c37e42r 2189232635621

Jsem zvláštní agent. Ale vy jste vyloženě komik pane Šafránek.

A pro vás paní Kočí - to že v Oděse jako první zaútočili proruští demonstranti dnes ví všichni, je to prokázané -- vynechme důvody, které je k tomu vedly, ať už pro ně máme pochopení větší či menší -- opakuji: čistě technicky v Oděse jako první zaútočili a zabíjeli proruští...... - to jen vy dva se Šafránkem snováte své neprůstřelné teorie.

0/−2
12.8.2014 10:21
Foto

Z94d67e33n68a 46K45o23č81í 6135148221886

Jak je vidět, tak máte asi patent na rozum, proto vám pouze připomenu:

Podle verze ukrajinské policie "propukl požár" v Domě odborů poté, co došlo ke srážkám mezi prozápadními a proruskými aktivisty. Odpovědnost za incident podle Kyjeva nesou separatisté podněcovaní Moskvou.

Podle ruských médií vyprovokovaly srážky se "stoupenci federalizace" naopak radikálové z Pravého sektoru a stoupenci proevropské orientace. Zprávy obou stran se shodují v tom, že stanový tábor proruských aktivistů před sídlem odborů proevropští demonstranti zlikvidovali a separatisté se následně uchýlili do sídla Domu odborů, který se později vzňal. Ruská média tvrdí, že žhářský útok provedli bojovníci Pravého sektoru.

Takže čistě technicky i logicky vzato se nezávislý pozorovatel spíš kloní k názoru, že demonstranti se před nacionalisty schovali do budovy, kterou nacionalisté následně zapálili. !!

+3/0
12.8.2014 10:48
Foto

J33i56ř46í 25Š60a79f25r69á94n31e27k 2554655126

Tak proruští útočili a prto je bylo potřeba upálit. Bazírujete na málo důležitém, velký problém nevida. A takových filozofů běhají po střední Evropě tisíce.

+1/0
12.8.2014 20:05

K16a74r44e15l 95Š28r18e73j11b78r 3593293877670

slušná seminární práce na téma aktuální Ukrajina, přiznám se, že bych si nikdy nedovolil tak urputně napsat to, co autor. Nevím, jestli na Ukrajině byl, byť jeden den, ani nevím z čeho čerpal pro svou práci (vyjma tzv. US zdrojů, jak sám píše), ale možná by bylo super, kdyby nějak oddělil co přesně je z NY Times a co odjinud, případně aby uvedl, odkud odjinud to je. Nic vůči autorovi ve zlém, ale většina, podle mého, není (a nemůže) být z jeho hlavy. A pokud ano a vše je z jeho a pouze z jeho hlavy, měl by autor urychleně nastoupit na tramvaj směr Pohořelec a hlavním vchodem vstoupit do Černínského paláce.  

JInak k autorovi a jeho tvrzení : citace z 23:52 : "Proč se to všechno děje zrovna takto, není nepochopitelné. Nicméně, aby to člověk pochopil, musí k tomu mít podmínky, zejména odstup, nadhled, naprostou nezávislost myšlení, potřebný rozhled (zkušenost, vzdělání, zájem o věc). To není jednoduché, proto většina lidí není schopna pochopit, vo co go." 

Rád bych věděl, kde autor čerpá ty své "podmínky", "odstup", nadhled", "rozhled" etc. A docela by mě zajímalo, jestli vůbec byl fyzicky někdy na Ukrajině a s někým se tam bavil, byť třeba jen na ulici. Nebo zda vše "řeší" od stolu v ČR.  

Děkuji za slušnou odpověď.

+1/−1
12.8.2014 1:40
Foto

J75i93ř60í 46Š72a96f62r45á85n56e27k 2484285416

Hmm, to je docela slušná reakce, pane Šrejbr. Děkuji za ni. Máte pravdu, věnujme se tomu, co je nám bližší. Zdrbejme autora a zpochybněme jeho zpúsobilost v čemkoli nás napadne. Smrt nevinných na Ukrajině je pro nás už natolik abstraktní záležitost, že se k tomu ani vyjádřit neumíme, je to téma pro seminárku a asi ani není z autorovy hlavy, jinak Pohořelec. Bravo. Hodně dobrej. :-)

+5/−2
12.8.2014 3:22

K45a49r11e30l 61Š70r11e17j84b84r 3953483867540

a co třeba mi na ten příspěvek odpovědět, pane Šafránku. Nikdo Vás nezdrbal, jen jsem se slušně zeptal a požádal o slušnou odpověď. Nikdo Vaši způsobilost nezpochynil. Ukrajina a nevinní jsou mi velice blízcí, právě proto se Vás ptám, když píšete tak zasvěceně. Škoda, že nemohu od Vás dostat odpověď. Váš postoj tak znehodnocuje Váš zajímavý blog.

+1/−1
12.8.2014 4:32
Foto

J96i27ř36í 91Š14a31f19r57á58n29e92k 2294255596

Znehodnocování je leitmotivem dnešní doby, pane Šrejbr.

+1/−1
12.8.2014 6:36

M57a94r86t64i82n 67S71v80o26b87o28d80a 7819907962215

Autor bohužel skočil na špek. Ať už záměrně nebo nezáměrně. Chápu, že neuvedl zdroj. Uvádím jej za něj. Další rádoby nezávislé články šikovně vybrané a upravené ze "světového tisku" svědčí spíše o variantě A. 

  http://www.seznam.name/rss-clanek-13095983/2014-08-11/new-york-times-discovers-kiev-s-neo-nazis-at-war-in-eastern-ukraine.html

Originál z NYT je z 9.8.;-)

http://www.nytimes.com/2014/08/10/world/europe/ukraine.html?ref=world&_r=1

+2/−3
12.8.2014 1:04
Foto

J59i28ř10í 45Š19a92f52r94á39n70e82k 2254555816

Vás mít za poradce, letíte jak holubička, Svobodo.:-):-/

+6/−1
12.8.2014 3:31
Foto

Z14d11e23n15a 30K30o12č37í 6755168371196

R^!!;-D

+2/−2
12.8.2014 7:20

M97a55r20t22i33n 96S97v40o29b57o20d32a 7169627652265

Ubohé. Na rozdíl od vás jsem ve škole dával pozor a naučil se pracovat se zdroji pro disertace. Zdroje, které uvidíte a překrucujete skutečnost by nestačily sni pro střední školu.

+1/−1
12.8.2014 8:03
Foto

J81i66ř22í 89Š75a24f73r22á60n60e88k 2694455536

Myslím, že jste typickým produktem dnešního upadlého školství s inflačními tituly. Tito lidé nebyli ani vycvičeni, aby věděli, co činí. A to zcela záměrně.:-/

+1/−2
12.8.2014 9:03

M90a89r46t63i82n 39S70v42o71b51o94d97a 7709817942605

Nevíte, neznáte a máte  už jasno. Jsem rád, že nejste můj soused. Musel bych si odplivnout při pohledu na vás. A vás je skutečně s malým v, jako jste vy člověk.

+1/−1
12.8.2014 13:01
Foto

J49i13ř48í 44Š24a84f39r22á44n84e93k 2594335636

Zřejmě patříte k těm lidem, kteří se vztekají, že trefili nohy, když mířili na hlavu. Za vaše osobní problémy naštěstí nenesu odpovědnost. 8-o

+1/0
12.8.2014 20:02

J61a54n 49S38e20m55i49k 4754907322539

Nebudu komentovat ucast ultrapravicovych slozek na Majdanu a v batalionech Narodni gard. Jen neco k te valce ktera je Vami chapana jako valka proti ruskym obyvatelum vychodu.

Pokud umite rusky, rozeznate urcite rustinu od Ukrajinstiny.

Sledujte videa z operaci Ukrajinske armady proti povstalcum. Uvidite, ze vetsina ukrajinskych vojaku tam mluvi rusky, a to nejen do kamery, ale i mezi sebou.

neni to tak jednoduche ten konflikt

+4/0
12.8.2014 0:41

K39a70r23e29l 92Š29r23e72j56b21r 3543543597230

skoro století Rusové vnucovali ruštinu jako první a úřední jazyk, tak není divu, že většina lidí mluví rusky. Ukrajinský jazyk a a vše ukrajinské bylo velmi důsledně pošlapáváno (a to je slušný výraz, spíše se dá říct vyhladověno, vyvražděno). Ruština byla prvním jazykem skoro 80 let, na školách, úřadech, není se co divit, že Ukrajinci mluví rusky, jsou z generace, jejichž rodiče a prarodiče neměli kde ukrajinsky mluvit. Takže z toho bych nic neusuzoval.

+2/−2
12.8.2014 1:47

M77i55r60o68s32l16a17v 80Š27e12j66n86a 2241427288682

No jistě,

Skotové a Welšané také mluví povětšinou mezi sebou anglicky. Že by je angličané velmi důsledně pošlapávali?

Mimochodem Ukrajina je už 23 let nezávislá a samostatná. Jak to, že se za tu dobu ještě nepotřebovali naučit svůj rodný jazyk?

+1/0
12.8.2014 8:08

Z26d59e19n72ě11k 65S46k91ř30i22v47a47n 5774180119416

Konkrétně na východní Ukrajině jsou oblasti, kde jsou Bulhaři. Přišli sem někdy před 200 lety, když car nabízel neobdělanou půdu. Pilnou prací a skupováním i pozemků od Ukrajinců, kteří půdu propili, se z nich stali celkem zámožní lidé. Jsou jich celé vesnice a Ukrajince mezi sebe jen tak nepustí. A, světe div se, mezi sebou mluví bulharsky. Rusky samozřejmě, ruština byla ve škole povinná. Ale svůj jazyk si uchovali. Na Ukrajině je mnoho Rusů a taky těch, kteří mluví rusky. Těm, kteří mluví ukrajinsky, se posměšně říká "chachly" - možná trochu smutné ve vlastní zemi. Ale je to tak.

+1/0
12.8.2014 8:50

P70e82t59r 86B26r68o82d51s36k36ý 5146363145599

..... hmmm, svět je stále na "hákoše", i po těch letech, dosti "háklivý" - viz. případy čs. vojáků v Afghánistánu s vyobrazenou symbolikou SS bojových jednotek na helmách, vojáci Bundeswehru v Afghánistánu se symbolikopu palmy Africa corps na bojových vozidlech etc.etc. ..... proto mi není zcela jasné, proč je takové jednání na Ukrajině pardonováno a tolerováno. Nikdo, (státníici, politici, novinářská obec atd.) doslova NIKDO ! ze Západu tyto excesy nekomentuje a jediná kritika zaznívá ze strany Kremlu.  

...... uvádíte několik zahraničních zdrojů (což je pro oponenty nestravitelné), však svastikou se nešetří ani na volně přístupných foto či video záznamech Ukrajinských bojovníků se kterými se chlubí na sociálních sítích a na svých vlastních webovkách, -ONI však nechtějí vidět, nechtějí znát, nemíní komentovat, nemíní dokonce připustit, že se něco podobného v Evropě 21. století děje !!!     ......za formu a obsah pak R^

+5/−2
11.8.2014 23:43
Foto

J10i53ř56í 96Š12a80f53r92á75n85e34k 2484305846

Proč se to všechno děje zrovna takto, není nepochopitelné. Nicméně, aby to člověk pochopil, musí k tomu mít podmínky, zejména odstup, nadhled, naprostou nezávislost myšlení, potřebný rozhled (zkušenost, vzdělání, zájem o věc). To není jednoduché, proto většina lidí není schopna pochopit, vo co go. ;-(

+3/−2
11.8.2014 23:52

J37a98r78a 85R41a82n37k 1371266589841

A jak prosim chcete  ten "odstup, nadhled, nezavislost mysleni" v CR s medii, jako Parlamentni listy, Novinky, blesk, Halo....atd.ziskat8-o8-o8-o

+1/−5
12.8.2014 1:12
Foto

J73i32ř81í 68Š74a61f85r90á76n64e50k 2444965636

Já to nechci. To musí chtít sami. Toho bohdá nebude., tak budou všichni pitomí jako pučtoci. Jednoduché, že?

+1/−1
12.8.2014 3:34

Z17d64e84n57ě21k 65S40k40ř83i72v50a94n 5304970759436

Je vidět, že do amerických médií občas nějaká informace prosákne. Což se o těch našich říct nedá. Naši novináři se bojí? Nebo jsou neschopní získat objektivní informace? Nebo, a to je vůbec nejhorší, záměrně vytrhávají věci z kontextu? Nedávno proběhla médii fotka separatisty s hračkou ze sestřeleného letadla. Samozřejmě s patřičným tendenčním komentářem. Komu se podařilo najít celý videozáznam, zjistil, že událost se odehrála diametrálně odlišně. Faktem také je, že stejně (jako autor blogu), situaci na Ukrajině popisují Ukrajinci, kteří jsou u nás a mají na Ukrajině rodiny (aspoň tedy ti, se kterými jsem se setkal).

+9/0
11.8.2014 23:15

J51a67r82a 73R29a22n78k 1411896939571

A ti sami Ukrajinci a je jich pres milion, ziji v Kanade a maji tam sve mile, pribuzne a presto to vidi jinak, nez ti ovlivneni socikem, tak komu mame verit? Sociopatovi,,kteremu bylo jedno, ze jsou demonstrace pred OH, ale potreboval se ukazat zapadnimu sveu, tak jako jiz Cina predtim, kdyz ani nezaplatili lid pracijici na stavbe budov a stadionu pro OH????;-O

+1/−7
12.8.2014 1:24

J83a79r50a 40R45a70n30k 1561356269701

;-);-)temer vsechny anglicky mluvici hlasatelky z RT daly vypoved, protoze nechteji hlasat ptakoviny,  TAK WO CO GO????

+1/−6
12.8.2014 1:28

Z85d27e11n10ě81k 86S47k75ř84i51v49a18n 5804750249846

Věta by asi měla pokračovat ... zatímco hlasatelky Ukrajinské státní televize budou hlásat cokoliv, už jen proto, že vědí, jak byl za pomoci fyzické síly "odvolán" generální ředitel televize (i tento záznam je/bylo možné dohledat na netu).

Jen na vysvětlenou : Já nestojím na žádné straně barikády, jen se pozastavuji nad tím, jak tendenční mohou být zprávy podávané NEZÁVISLOU ČT a jinými médii - viz zmiňovaná fotka vojáka s hračkou. Zneužít a převrátit lze vlastně cokoliv. Komu to slouží? A komu slouží novináři? Nemají právě oni plnou měrou využívat svobody slova? Proč se tolik bránili "náhubkovému zákonu", když objektivní zpravodajství není pro ně důležité? A také se nestačím divit, odkud načerpali naši lidé tolik pozitivních zkušeností s Ukrajinci. Rusů i Ukrajinců je u nás dost, ale, s ohledem na mizernou až nulovou znalost ruštiny, jen málokdo pozná, se kterým z nich hovoří. ;-)

+2/0
12.8.2014 8:27
Foto

P83e75t73r 89V98y37s84o89č10a48n 7128290470946

Pane Jiří, sepsal jste to velmi pěkně a dík, že informujete i ze zdrojů v USA. R^Poněvadž místní postbolševická letka má utkvělou představu, že asi sedíme u nějaké ruské stanice a posloucháme jen a jen propagandu z Moskvy. Mi to tak připadá, když neustále mluví o Putinově vymývání mozků. Samozřejmě tohle by měla být práce novinářů za to placených, ale není, ti jsou sloužící. Vždy sloužili, i komančům i fašounům, zaprodali se i tentokrát. Což je tedy velice smutné zjištění pětadvacet roků po převratu...

Článek pěkný a dík.:-)

+11/−2
11.8.2014 23:07

M81a15r57t33i66n 82S91v41o73b13o56d47a 7549487122135

zdroj je z webu

http://www.seznam.name/rss-clanek-13095983/2014-08-11/new-york-times-discovers-kiev-s-neo-nazis-at-war-in-eastern-ukraine.html

+1/0
12.8.2014 13:07
Foto

R35o54b60e94r56t 65H35o88r84á94č27e62k 5972616486525

Mohl byste pro nás definovat pojem "neonacismus"? Zdá se totiž, ze v souladu s Kremelskou propagandou je to jen bezobsažná politická nadávka..

+5/−9
11.8.2014 22:50
Foto

J92i79ř93í 26Š51a97f83r82á20n79e28k 2354455596

Můžu Vás ujistit, že není. Informace pro článek jsem navíc čerpal výhradně z US zdrojů. Máte velké mezery ve znalostech. Jste přesně ten typ otroka, jaké tady potřebují.:-(

+12/−7
11.8.2014 22:53



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.